اجرای طرح‌های عمرانی محله‌محور در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به‌منظور تحقق طرح‌های محله‌محوری و خدمت‌رسانی به شهروندان، پروژه‌های کوچک مقیاس محله‌محور عمرانی در این منطقه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در دست اقدام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با در نظر گرفتن موقعیت هر یک از محله‌های سطح منطقه در راستای ایجاد توازن و تعادل در ارائه خدمات به محلات کم برخوردار اقدامات مهمی در دستور کار شهرداری منطقه ۹ اصفهان قرار گرفت.

وی با تاکید بر خدمت‌رسانی متوازن به محلات سطح منطقه به‌ویژه محلات کم برخوردار افزود: اجرای عملیات تعمیر و ترمیم پروژه‌های کوچک، محور عمرانی سطح منطقه با اعتبار بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در دست اقدام است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱ محله‌های سودان، گلستان، لادان و جنیران، در سال ۱۴۰۲ محله جنیران ساماندهی شد، همچنین در سال جاری به محله‌های جاوان پایین، مهدیه، بهارانچی و الیاران در پروژه‌ای محله محور رسیدگی خواهد شد.

قاضی‌عسگر تصریح کرد: این عملیات شامل ساماندهی جوی‌ها همراه با لوله‌گذاری، اصلاح و رفع خطر دریچه‌های آب‌رو، بدنه‌سازی و اجرای جان پناه جهت ایمن سازی مسیر است، همچنین آسفالت معابر در حال انجام و یا در برخی محلات تکمیل شده است.

وی ادامه‌داد: ساماندهی و احداث روشنایی بوستان بهاران در محله لادان نیز با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال در دست اقدام است، همچنین تملک و بازگشایی گلوگاه محور لادان از کوچه ۴۴، تملک فضایی سبز محله مهدیه، احداث سرویس بهداشتی در خیابان آیت الله اشرفی اصفهانی، اجرای المان سردار شهید سید احمد حجازی، ساماندهی معابر، انهار و فضای سبز محله بهارانچی، الیاران، جاوان و مهدیه در دست اجرا است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان اضافه کرد: با تلاش واحد عمران منطقه ۹ طرح‌های عمرانی مطلوبی در سطح منطقه به اجرا درآمده است که امیدواریم با تداوم آن شاهد بهبود و ارتقا شرایط موجود و تغییر چهره این منطقه باشیم.

کد خبر 773201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.