احداث فاز دوم شهرک بازیافت با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: فاز دوم شهرک بازیافت (ساختمان‌های خدماتی، رفاهی و تأسیسات) برای افزایش درآمدهای شهرداری از پردازش اقلام بازیافتی با اعتباری بالغ‌بر ۲۵۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به گزارش اقدامات انجام شده و پروژه‌های شاخص سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در سال جاری اظهار کرد: احداث فاز دوم شهرک بازیافت (ساختمان‌های خدماتی، رفاهی و تأسیسات) یکی از این پروژه‌ها است.

وی با اشاره به ضرورت‌های تکمیل این پروژه افزود: ایجاد بستر مناسب برای احداث صنایع تبدیلی، امکان اعمال کنترل‌های بهداشتی و زیست‌محیطی و افزایش درآمدهای شهرداری از پردازش اقلام بازیافتی از جمله ضرورت‌های انجام این پروژه است که برای اجرای آن اعتباری بالغ‌بر ۲۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره دستاوردهای پروژه شهرک بازیافت تاکید کرد: دستاوردهای این پروژه شامل مواردی از جمله ساماندهی انبارها و فعالان غیرمجاز جمع‌آوری اقلام بازیافتی، تأمین خوراک پایدار برای استفاده فناوری‌های تبدیل پسماند به انرژی و تعامل با سایر نهادهای متولی می‌شود.

ساکتی گفت: این پروژه در حال حاضر در مرحله طراحی معابر شهرک بازیافت قرار دارد.

کد خبر 772956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.