پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه‌های میدان مدرس و خیابان شهید منصور رئیسی

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه‌های میدان مدرس و خیابان شهید منصور رئیسی خبر داد و گفت: این میدان سال جاری افتتاح می‌شود.

محمد صیرفی‌نژاد با اشاره به اتمام عملیات اجرایی میدان مدرس و خیابان سردار شهید منصور رئیسی اظهار کرد: این میدان یکی از نقاط پر تردد منطقه ۱۰ می‌باشد که در سال گذشته این پروژه کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی افزود: با اجرای این پروژه که یکی از نقاط پر تردد محله حصه بود، از لحاظ هندسی اصلاح و موجب روان سازی عبور و مرور می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: احداث خیابان شهید رئیسی به‌طول ۴۰۰ متر و عرض ۳۶ متر در ۲ باند موجب بهبود حجم تردد خودروهایی می‌شود که از سمت خاتون‌آباد وارد محله حصه می‌شوند، همچنین موجب گره‌گشایی ترافیکی و کاهش مشکلات امنیتی و افزایش ایمنی در تمام مسیرهای منتهی به میدان عروج می‌شود.

صیرفی‌نژاد گفت: مدیریت شهری با ساماندهی و تعریض محور جدید (احداث خیابان شهید رئیسی و میدان مدرس) خدمت بزرگی به شهروندان این منطقه کرده است.

وی ادامه داد: احداث میدان مدرس برای چهار مسیر دسترسی ایجاد می‌کند که میدان عروج تا میدان مدرس، بزرگراه اردستانی تا میدان مدرس و خیابان مدرس در محله حصه، همچنین خیابان مسجد در منطقه صنعتی جنب محله حصه از جمله این دسترسی‌ها است که در دستور کار اداره عمران شهرداری این منطقه قرار گرفت.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مساحت میدان مدرس ۱۵۰۰ متر مربع و فضای سبز میدان حدود ۸۰۰ متر مربع و احداث خیابان شهید رئیسی به‌طول ۴۰۰ متر و عرض ۳۶ متر احداث شده است.

صیرفی‌نژاد افزود: این پروژه تا کنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و هم‌اکنون در مراحل نهایی اجرای پروژه و روکش آسفالت، نصب علائم ترافیکی و روشنایی معابر است که درصدد هستیم تا به‌زودی به اتمام برسد و افتتاح شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان بیان داشت: این پروژه علاوه بر موارد ذکر شده، موجب زیباسازی و کاهش ترافیک می‌شود و محرک توسعه این محله خواهد بود.

کد خبر 771690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.