افتتاح ۲ پایگاه سلامت کرباسچی و سید الشهدا در کاشان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در راستای ارتقای سطح سلامت و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بهینه به مردم، پایگاه سلامت کرباسچی و سیدالشهدا افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کوروش ساکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: افتتاح و بهره‌برداری از دو پایگاه سلامت کرباسچی و سید الشهدا در راستای ارتقای بهداشت و سلامت منطقه برگزار شد.

وی افزود: احداث این پایگاه‌های سلامت، گامی مهم در راستای توسعه عدالت در دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: این دو پایگاه در سه طبقه با مساحت ۶۰۰ مترمربع و زیر بنای ۱۰۰۰ مترمربع با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد تومان توسط خیران کاشانی احداث شده است.

ساکی با اشاره به اینکه برای تجهیزات این دو پایگاه نیز حدود ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است، تصریح کرد: این پایگاه‌های سلامت به همت خیران کاشانی و پشتیبانی مرکز بهداشت احداث و بازسازی شده می‌تواند خدمات متنوعی همچون مراقبت‌های سنین مختلف نوزاد، کودک، میان‌سالان و سالمندان و خدماتی همچون مامایی، مشاوره روانپزشکی، مشاوره تغذیه، مکمل یاری و خدمات مربوط به بیماری‌های واگیر و غیر واگیر را به مراجعان ارائه دهد.

وی گفت: با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی متعددی در حوزه سلامت و درمان بوده‌ایم که این امر نشان دهنده عزم جدی مسئولان برای ارتقای سطح سلامت و رفاه مردم کاشان است.

کد خبر 771565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.