برگزاری بیش از ۱۱ رویداد نمایشگاهی اصفهان در یک ماه؛ دوم مرداد با نمایشگاه کیف و کفش

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه بیش از ۱۱ رویداد تا پایان خرداد سال جاری در این نمایشگاه برگزار شده است، گفت: مهم‌ترین نمایشگاه مربوط به طلا، چوب و صنعت نساجی بود و در حال حاضر نیز آماده برگزاری نمایشگاه کیف و کفش در دوم مرداد سال جاری هستیم.

احمدرضا طحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به عملکرد شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در سه ماه نخست سال جاری اظهار کرد: بیش از ۱۱ رویداد تا پایان خرداد سال جاری در نمایشگاه اصفهان برگزار شده که هفت رویداد به‌صورت تخصصی و دو رویداد بین‌المللی بوده است.

وی با اشاره به بیش از ۱۲۰ هزار بازدیدکننده از رویدادهای برگزار شده در این نمایشگاه افزود: از مهم‌ترین نمایشگاه‌هایی که در این مدت برگزار شده مربوط به خودروهای کلاسیک، نمایشگاه طلا، چوب و صنعت نساجی بوده است که مخاطبان تخصصی بسیاری را به خود جلب کرد، همچنین نمایشگاه مبل، سرامیک و تعدادی نمایشگاه دیگر که دارای جنبه عمومی بود، در این مدت برگزار شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه ایشان در حادثه سقوط بالگرد تصریح کرد: با وقوع این حادثه و تغییراتی که در برنامه‌ها ایجاد شد، شرکت نمایشگاه‌ها چالش‌هایی را همراه داشت، اما توانستیم با برنامه‌ریزی این چالش‌ها را پشت‌سر گذاریم و آماده برگزاری نمایشگاه کیف و کفش در دوم مرداد ۱۴۰۳ شویم.

طحانیان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی سالن شماره دو شرکت نمایشگاه‌ها ادامه داد: بیش از ۹۵۰۰ متر مربع فضا برای ساختمان تجارت و بازاریابی این مجموعه در نظر گرفته شد که در حال حاضر به مرحله نازک‌کاری رسیده است.

وی با اشاره به توسعه فضای سبز و طراحی مدرن در سازه کروی شکل شرکت نمایشگاه‌های اصفهان و بهره‌برداری از آن تا پایان سال جاری گفت: در راستای توسعه فضاهایی که باید برای رفاه شهروندان آماده می‌شد، ۲۵۰۰ متر به فضای پارک نمایشگاه افزوده شد که در حال حاضر آماده بهره‌برداری است.

کد خبر 771486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.