خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسئولان است

فرماندار اصفهان گفت: خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسئولان است، چراکه همه ما مدیون آن‌ها هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدعلی احمدی امروز _جمعه بیست‌ویکم تیر_ در دیدار با خانواده شهید «حمیدرضا آرش‌منش» که به اتفاق محمد صیرفی‌نژاد، مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان و مسئولانی از بنیاد شهید انجام شد، اظهار کرد: خداوند توفیق داده است تا در دهه اول محرم و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) خدمت خانواده شهید «حمیدرضا آرش‌منش» برسیم.

وی افزود: در این دیدار باید یادی می‌کنیم از کسانی که در این مسیر به شهادت رسیدند؛ البته حضرت امام خمینی رحمت الله علیه به‌درستی فرمودند که این ملت به واسطه وفاداری به آرمان‌های اباعبدالله الحسین (ع) از ملت ائمه اطهار بهتر بودند و هنوز هم هستند.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه شهدا با عشق و علاقه به میدان نبرد حق علیه باطل رفتند و جان خود را فدای اسلام و انقلاب کردند، تصریح کرد: با نگاهی به وصیت‌نامه شهدا و مقایسه سن آن‌ها با محتوای وصیت‌نامه‌ها پی می‌بریم که در آن‌ها چیزی جز ارتباط معنوی با خداوند متعال نبوده است و همین ارتباط معنوی موجب شده در اوج سختی‌ها مقاومت کنند.

خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسئولان است

احمدی گفت: خضوع و خشوع شهدا در مقابل خداوند موجب مقاومت آن‌ها در برابر دشمن شد و امروز همه ما مدیون آن‌ها هستیم و وظیفه داریم خدمتگزار خانواده شهدا باشیم.

وی ادامه داد: بهترین مکان برای تصمیم‌گیری جهت خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی منزل شهدا است که امیدواریم بتوانیم تا حد امکان دغدغه شهدا را برطرف سازیم.

به گزارش ایمنا، شهید حمیدرضا آرش‌منش نوزدهم تیر ۱۳۴۵ دیده به جهان گشود و در دوره دبیرستان به‌عنوان رزمنده بسیجی عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد؛ یازدهم آبان ۱۳۶۱ در عملیات محرم در منطقه عین‌خوش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاک او در گلستان شهدای اصفهان، قطعه شهدای عملیات محرم به خاک سپرده شد.

در این دیدار مداحی و نوحه‌سرایی توسط «مهدی یزدانی» مداح اهل بیت صورت گرفت و حاضران در سوگ حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گریستند.

کد خبر 771255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.