افزایش ۵۰ درصدی خدمات شهرداری اصفهان در کربلا و مرز چزابه ویژه اربعین ۱۴۰۳

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان از افزایش ۵۰ درصدی خدمات شهرداری این کلان‌شهر در کربلای معلی و مرز چزابه در اربعین سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

سیدمهدی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری اصفهان در ایام اربعین ۱۴۰۳ با افزایش ۵۰ درصدی خدمات، امکانات و تجهیزات، نسبت به سال گذشته به زائران و با برنامه‌ریزی‌های متداول، بخش کوچکی از نیازهای زائران میلیونی در کربلای معلی و مرز چزابه را تأمین می‌کند.

وی افزود: در مرز چزابه با احداث زائرسرای ثابت و سیار به مساحت ۷۰۰ متر مربع، همچنین احداث چندین سرویس بهداشتی در مسیر مواکب و ایجاد کریدور خنک‌کننده با سیستم‌های مه‌پاش پیشرفته به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع در پایانه مرزی در خدمت زائران است.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهرداری اصفهان در بخش فرهنگی و تبلیغاتی نسبت به ایجاد فضای معنوی و آموزشی برای همکاری و همراهی زائران برای افزایش نظافت با طرح‌های سمعی و بصری چشمگیر، به سه زبان به میدان آمده است.

عسگری خاطرنشان کرد: در شهر مقصد زائران «کربلای معلی» با همکاری و تعاملاتی که از قبل میان شهرداری اصفهان با شهرداری کربلا ایجاد شده است، در مسیرهای منتهی به حرمین شرفین، خیابان‌های آیت‌الله قزوینی، روضتین، شهدا و بخشی از خیابان حضرت عباس (ع) با استقرار ۷۰۰ مخزن زباله کوچک و بزرگ و ۲۰ دستگاه خودروی جمع‌آوری زباله، همچنین ۲۰۰ نفر نیروی داوطلب خدماتی و ایجاد فضای فرهنگی، تبلیغاتی ویژه به سه زبان برای حفظ نظافت، با عنایت اهل بیت (ع) انجام می‌شود و شهرداری اصفهان در این راستا پیشتاز خواهد بود.

کد خبر 771219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.