اختصاص ۳۰ میلیارد تومان بودجه  به ۴ محله منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سال جاری به محلات بهارانچی، الیادران، مهدیه و جاوان با بودجه ۳۰ میلیارد تومان به‌صورت ویژه رسیدگی می‌کنیم، گفت: اقداماتی از جمله لکه‌گیری آسفالت، زیباسازی دیوارهای مخروبه و هماهنگی با نهادهای مختلف در راستای نور پردازی در این چهار محله انجام خواهد شد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: موضوع محله‌محوری در راستای اهداف شهرداری اصفهان و در بودجه سال گذشته، سال جاری و سال آینده در نظر گرفته شده است.

وی افزود: سال جاری به‌صورت ویژه و جهادی مشکلات محلات را رفع می‌کنیم.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تاکید کرد: در سال‌های گذشته اقداماتی خوبی در محله‌های منطقه ۹ شهرداری اصفهان از جمله جروکان، سودان، لادان، گلستان و چند محله دیگر انجام شد، همچنین آزادسازی گلوگاه، آسفالت ویژه و سایر موارد از جمله اقدامات انجام شده در این محلات است.

قاضی‌عسگر گفت: در سال جاری به محلات بهارانچی، الیادران، مهدیه و جاوان با بودجه ۳۰ میلیارد تومان به‌صورت ویژه رسیدگی می‌کنیم و همزمان اقدامات نیمه‌تمام در محله جروکان و لادان را به پایان می‌رسانیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر زمین‌های بایر این محلات شناسایی شده و در طرح محله‌محوری پارک‌های محلی این محلات به‌صورت ویژه از نظر فضای سبز و عمرانی باززنده‌سازی خواهد شد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: انهار این چهار محله به‌صورت ویژه بازسازی خواهد شد و برای احداث مجموعه فضای سبز، فرهنگسرا و ورزشگاه نیز زمینی در محدوده مهدیه تملک می‌شود، همچنین احداث این مجموعه در محله مهدیه را در بودجه سال‌های آینده قرار می‌دهیم تا این محلات از امکانات ویژه‌ای استفاده کنند.

قاضی‌عسگر گفت: همچنین اقداماتی از جمله لکه‌گیری آسفالت، زیباسازی دیوارهای مخروبه، هماهنگی با نهادهای مختلف در راستای نور پردازی و روشنایی گذرها و ایجاد پاتوق‌ها و آلاچیق‌های مرکز محله برای استفاده شهروندان در این چهار محله ایجاد خواهد شد.

کد خبر 770272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.