راه‌اندازی ۱۶ آشپزخانه اطعام حسینی در استان اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: همزمان با ماه محرم و در قالب پویش «احسان و اطعام حسینی» ۱۶ آشپزخانه حسینی در اردبیل راه‌اندازی شد تا در این ایام معنوی با طبخ غذای گرم به صورت روزانه، بسته‌های غذایی در اختیار مددجویان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد در آئین افتتاح آشپزخانه اطعام حسینی که در محل مرکز نیکوکاری شهدای شیران اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در قالب این پویش، شاهد افتتاح ۱۶ آشپزخانه در اردبیل همزمان با سایر ادارات کمیته امداد با همراهی مراکز نیکوکاری هستیم تا زمینه تهیه و توزیع غذای گرم برای نیازمندان فراهم شود.

وی افزود: سال گذشته ۱۳۲ هزار پرس غذای گرم و ۳۸۰۰ بسته معیشتی در قالب پویش احسان و اطعام حسینی در بین خانوار تحت حمایت کمیته امداد توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: امسال نیز با همکاری ۱۵۸ مرکز نیکوکاری تلاش داریم در طول ماه‌های محرم و صفر بخشی از مشکلات اساسی نیازمندان جامعه را برطرف کنیم.

حسین‌نژاد گفت: از عزاداران حسینی خواستاریم تا در تهیه غذا و توزیع بسته‌های معیشتی برای رفع نیازمندی فقرا و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، ما را یاری کرده و نذورات و احسانات خود را به کمیته امداد استان اردبیل تحویل دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه ساده‌ترین روش برای یاری‌رسانی به فقرا در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش، کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* است، بیان کرد: مردم نیکوکار از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل نیز می‌توانند کمک‌های خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند.

کد خبر 770086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.