توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم در بین نیازمندان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: توزیع بیش از ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم و بسته معیشتی در بین نیازمندان زنجانی انجام شد.

روح‌الله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با ارائه گزارشی از وضعیت توزیع غذای گرم اظهار کرد: مانند سال‌های گذشته و هم‌زمان با ماه محرم و در راستای طرح اطعام نیازمندان، تهیه غذای گرم برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اجرا می‌شود.

وی افزود: در این پویش غذای گرم و سبدهای معیشتی با کمک‌های مردمی، مشارکت مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری در استان تهیه و میان نیازمندان توزیع می‌شود.

صالحی با اشاره به اینکه در این ایام تمام مراحل تهیه مواد غذایی، پخت و توزیع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توزیع آنها با حفظ کرامت انسانی انجام شده است، اضافه کرد: هدف از این پویش ترویج فرهنگ سنت حسنه اطعام و ترویج این فرهنگ که در کنار عزاداری‌ها، نگاه عزاداران و مؤمنان به نیازمندان هم باشد، مطرح است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با قدردانی از خیرین در همراهی با کمیته امداد در اجرای طرح نذرواره حسینی بیان کرد: از ابتدای ماه محرم تاکنون ۲۹۹ هزار و ۲۷۹ پرس غذای گرم و ۱۴ هزار و ۲۱۴ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

وی تصریح کرد: مبلغ هزینه شده برای توزیع این تعداد غذا و بسته معیشتی که با کمک خیرین حاصل شده ۴۰۳ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال است و البته توزیع غذاها تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

کد خبر 776756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.