تکمیل نیروی انسانی آموزشی اصفهان با جذب ۲۷۰۰ دانشجومعلم

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در استان اصفهان طی سال جاری نیز مانند سال گذشته ۲۷۰۰ دانشجو معلم خواهیم داشت تا ذخیره نیروی انسانی آموزش و پرورش تکمیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا ابراهیمی امروز _شنبه شانزدهم تیر_ در گردهمایی عوامل اجرایی ارزیابی آزمون استخدام آموزگاری سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: در آموزش و پرورش اساس و پایه تمام کارها نیروی انسانی است و سازمان و نهاد با در اختیار داشتن نیروی کارآمد، وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش نهادی جهت تولید کالا نیست که اشتباه و یا خطا در کار به همان اقدام مرتبط باشد، افزود: در آموزش و پرورش انسان ساخته می‌شود و اگر به خوبی انجام وظیفه اجرایی نشود، انسان از مسیر انسانیت خارج می‌شود و اگر یک فرد از این مسیر خارج شود تا زمانی که زنده است می‌تواند دیگران را نیز به سرنوشت خود دچار کند و تا نسل‌ها این اتفاق تکرار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: ورود به آموزش و پرورش باید مهم‌ترین، سخت‌ترین و متعالی‌ترین ورود را داشته باشد و انسان‌هایی جذب شوند که بتوانند انسان‌سازی کنند، چراکه آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است.

وی پیرامون اینکه دانشگاه فرهنگیان به لحاظ کمی در سال گذشته ۳۰ هزار نفری و سال پیشرو بیش از ۳۰ هزار نفری خواهد شد، گفت: در استان اصفهان طی سال جاری نیز همانند سال گذشته ۲۷۰۰ دانشجو معلم خواهیم داشت تا ذخیره نیروی انسانی آموزش و پرورش تکمیل شود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: اهتمامی که به موضوع ارزیابی وجود داشت با وجود چالش‌های سخت‌افزاری و زمان بر بودن فرایند ارزیابی آزمون استخدامی آموزگاری قابل تقدیر است و این موضوع با بالاترین ارزیابی سراسر کشور در اصفهان انجام شد و بیش از ۲۰ درصد ارزیابی‌های کل کشور در استان اصفهان رقم خورد.

کد خبر 769687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    1 1
    اگه صدای ما به مسولین میرسه خواهشا بومی گرایی کنید از داخل استان اخه اینقدر نیروی بیکار داریم چرا از استانهای دیگه که خودشون تو شهرشون به غریبه کار نمیدن نیرو میگیرید این شهر گنجایش نداره بخدا