اجرای پروژه تعریض فاز ۴ بزرگراه شهید خرازی برای روان‌سازی ترافیک

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از اجرای پروژه تعریض فاز چهارم بزرگراه شهید خرازی خبر داد و گفت: در این پروژه تاکنون اقداماتی از جمله حفاری ۴۹ شمع، سبدگذاری ۴۶ شمع و بتن‌ریزی ۴۶ شمع انجام شده است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حجم زیاد ماشین‌آلات، آلودگی هوا و صوتی، تلف شدن زمان مردم در ترافیک و افزایش هزینه‌های سوخت از عوامل تأثیرگذار برای عبور و مرور مردم بوده، از این‌رو مدیریت شهری در تلاش است با انجام اقدامات مختلف شرایط مطلوب عبور و مرور شهروندان را فراهم کند.

وی با بیان اینکه کاهش ترافیک بزرگراه شهید خرازی جزو اولویت‌های نخست ترافیک شهر اصفهان است، اظهار کرد: تعریض این بزرگراه با هدف روان‌سازی ترافیکی اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پروژه تعریض فاز چهارم بزرگراه شهید خرازی تاکید کرد: در این پروژه تاکنون اقداماتی از جمله حفاری ۴۹ شمع، سبدگذاری ۴۶ شمع و بتن‌ریزی ۴۶ شمع انجام شده است.

رحمتی با اشاره به مشخصات اجرایی این پروژه گفت: در این پروژه حدود ۷۵ شمع وجود دارد و خاک‌برداری آن حدود ۵۰۰۰ متر مکعب است.

وی ادامه داد: از دیگر مشخصات اجرایی این پروژه می‌توان به تخریب دیوار بتنی به طول ۲۲۱ متر، دیوار یک‌طرفه به طول ۲۲۱ متر و جدول به طول ۳۴۵ متر اشاره کرد.

کد خبر 768906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.