۱۶ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان آزاد شدند

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان گفت: ۱۶ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان با پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از سوی خیران استان آزاد شدند.

حجت‌الاسلام حسن بنیادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: هم‌زمان با چهلم شهدای خدمت، ۱۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در استان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ زندانی آزاد شده ۱۵ نفر آن مرد و یک نفر زن بودند، اضافه کرد: این زندانیان با پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از سوی خیران استان آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان با بیان اینکه ۹ نفر در استان از زندانیان مهریه هستند، اضافه کرد: برای حمایت از خانواده‌های زندانیان، سه انجمن در شهرهای زنجان، ابهر و خدابنده فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به محوریت اشتغال خوابگاهی - کارگاهی و اشتغال صنعتی، افزود: اقدامات خوبی انجام شده که یکی از آن‌ها تولید آنتن در زندان ابهر است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان با اشاره به آمار ۶۵ درصدی مقوله اشتغال مولد و میانگین دستمزد سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، بیان کرد: حضور ۱۴ پیمانکار و پرداخت ۷.۵ میلیارد تومان تسهیلات ماده ۱۸ به کارآفرینی در زندان‌ها بخشی از فعالیت‌ها در سال گذشته بوده است‌.

وی با بیان اینکه ۹ نفر در استان از زندانیان مهریه هستند، اضافه کرد: برای حمایت از خانواده‌های زندانیان، سه انجمن در شهرهای زنجان، ابهر و خدابنده فعالیت می‌کنند.

کد خبر 767696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.