جانمایی بیش از ۱۲ مکان در پروژه فاز سوم دریاچه باغ فدک

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: در پروژه فاز سوم دریاچه باغ فدک مکان‌هایی از جمله جزیره، رستوران، قایقرانی، آب‌نما، رقص نور، کافه‌تریا، بازارچه‌های سنتی، برکه ماهی، مراکز فرهنگی، کارگاه‌های آموزشی، پارکینگ و آمفی‌تئاتر جانمایی شده است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ساماندهی باغ فدک جزو بزرگترین پروژه‌های شاخص شهری شهرداری منطقه ۷ اصفهان در سال جاری است و در مرحله اجرا قرار دارد.

وی با اشاره به بازدید شهردار اصفهان از روند اجرای پروژه افزود: این پروژه شامل فاز سوم دریاچه باغ فدک و به وسعت ۱۵ هزار متر مربع بود و پنج برابر فاز یک و دو دریاچه این مجموعه است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: در پروژه فاز سوم دریاچه باغ فدک مکان‌هایی از جمله جزیره، رستوران، قایقرانی، آب‌نما، رقص نور، کافه‌تریا، بازارچه‌های سنتی، برکه ماهی، مراکز فرهنگی، کارگاه‌های آموزشی، پارکینگ و آمفی‌تئاتر جانمایی شده است و در مرحله اجرا قرار دارد.

جانمایی بیش از ۱۲ مکان در پروژه فاز سوم دریاچه باغ فدک

سلطان‌آقایی گفت: در حال حاضر عملیات خاک‌برداری و خاک‌ریزی دریاچه در حال تکمیل و آماده کف‌سازی است، همچنین امیدواریم آب‌بندی دریاچه به‌زودی آغاز شود.

وی ادامه داد: هدف اصلی این پروژه ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان و مسافران در ایام سفر است.

کد خبر 767659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.