امنیت کامل در تمام حوزه‌های انتخابیه استان اصفهان برقرار است

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: رای‌گیری از مردم در تمام حوزه‌های انتخابیه استان بدون هیچ مشکلی و در کمال امنیت و آرامش در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان‌پور اظهار کرد: تمهیدات ویژه امنیتی و انتظامی برای برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور پیش‌بینی شده و همکاران پلیس از نخستین ساعات بامداد امروز در حوزه‌های انتخابیه حضور یافته و وظیفه تأمین امنیت این حوزه‌ها را تا پایان رأی‌گیری و شمارش آرا برعهده دارند.

وی افزود: براساس گزارش‌های به دست آمده رأی‌گیری از مردم در تمام حوزه‌های انتخابیه استان بدون هیچ مشکلی و در کمال امنیت و آرامش در حال انجام است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس برای امنیت و آرامش شهروندان شبانه‌روز آماده است و امروز هم در کنار سایر مأموریت‌های خود به صورت مضاعف مأموریت تأمین امنیت انتخابات را هم انجام می‌دهد و اجازه اخلال در نظم و امنیت را به هیچ فردی نمی‌دهد.

علینقیان‌پور با اشاره به میزان تجربه و آمادگی نیروهای پلیس مستقر در حوزه‌های رأی‌گیری عنوان کرد: هزاران نفر از همکاران پلیس در فرماندهی انتظامی استان ساعت‌ها در این خصوص آموزش دیده و به‌طور مناسب توجیه شدند و تجارب انتخابات‌های قبل را هم دارند و همچنین از تسلط و اشراف لازم در این خصوص برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه مسئولان اجرایی و پلیس همه اقدامات لازم را برای برگزاری انتخابات پرشور در سایه نظم و امنیت مطلوب را فراهم کردند، تصریح کرد: مؤلفه‌های رقابت، سلامت و امنیت انتخابات انجام شده و امروز این مردم هستند که مؤلفه اصلی انتخابات یعنی مشارکت حداکثری و انتخاب رئیس جمهور اصلح برای تعیین سرنوشت خود و اداره آینده کشور را تحقق می‌بخشند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به فعالیت ویژه و مضاعف مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در این روز برای خدمت‌رسانی به شهروندان اظهار داشت: از مردم می‌خواهیم در صورت مواجهه با هرگونه جرم یا تحرک افراد مشکوک در منطقه یا محله خود مراتب را با سامانه فوریتی ۱۱۰ در میان بگذارند تا مأموران در صحنه حضور یابند و به موضوع رسیدگی کنند.

کد خبر 767250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.