مسائل کشور در این‌ ۴۰ روز بدون کمترین آسیبی اداره شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی شکوه و اقتدار خود را ۴۰ روز بعد از شهادت شهدای خدمت به نمایش گذاشتند و بدون کمترین آسیب و مشکلی مسائل کشور اداره شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی ظهر امروز _جمعه هشتم تیر _ در حاشیه حضور در انتخابات در مجموعه فرهنگی سرچشمه اظهار کرد: امروز در اینجا حاضر شدم تا یادی نیز از شهید بهشتی داشته باشیم.

وی افزود: در روزهایی که آیت‌الله رئیسی ریاست قوه قضائیه را به عهده داشت، در چنین روزهایی برنامه‌های هفته قوه قضائیه را در اینجا برگزار می‌کردیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: انتخابات اتفاق مهمی است و مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی شکوه و اقتدار خود را ۴۰ روز بعد از شهادت شهدای خدمت به نمایش گذاشتند و بدون کمترین آسیب و مشکلی مسائل کشور اداره شد، کشور اقتدار خود را نشان داد و رهبری قدرت مدیریت خود و مردم بصیرت خود را به رخ کشاندند.

اسماعیلی یادآور شد: انتخابات ما تنها برای مردم مهم نیست بلکه برای مسلمانان، آزادگان، مستضعفان و جبهه مقاومت مؤثر است و امید است شخصی انتخاب شود که بتواند مسئولیت‌های بزرگ این سمت و جایگاه خطیر را ایفا کند.

کد خبر 767087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.