جریان دائمی آب در زاینده‌رود مهمترین مطالبه اصفهان از رئیس‌جمهور آینده است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جریان دائمی آب در زاینده‌رود مهمترین موضوع برای این کلان‌شهر است و حقوق تمام افراد و مردمی که در مسیر زاینده‌رود قرار دارند، باید به‌صورت عادلانه مورد توجه قرار گیرد که امیدواریم که این پیام به گوش نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری برسد.

سیدامیر سامع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز _جمعه هشتم تیر_ شاهد برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و مهمترین انتخابات کشور هستیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: امیدواریم برای داشتن یک کشور قوی و برای امید مردم به آینده روشن، در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری شاهد حضور گسترده و حداکثری مردم باشیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه هر شخصی با هر سلیقه‌ای توانایی شرکت در انتخابات را دارد، تاکید کرد: امیدواریم فردی که دغدغه دین، خدمت به مردم، انقلاب و پاسداری از ارزش‌های اصیل انقلاب را دارد، به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود.

سامع با بیان اینکه بعضی از اقدامات شهید آیت‌الله رئیسی در حال حاضر بیان نشده است، گفت: شهید رئیسی تصمیم‌های بزرگی برای زاینده‌رود و دائمی‌سازی جریان آب در این رود گرفته است.

وی ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی تصمیم‌های مهمی برای این کلان‌شهر و شهرهای این استان داشت و دستورات خوبی در راستای کمک به شهرهای استان از جمله اصفهان در حوزه حمل‌ونقل عمومی، همچنین ادامه قطار سریع السیر اصفهان تهران صادر کردند که باید محقق شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: شهید رئیسی توجه زیادی به حضور دقیق و عمیق خود در صحنه عمل و تصمیم‌گیری داشت و دستورات صریحی برای این موضوع صادر کرد.

سامع گفت: امیدواریم شخصی که در این سنگر قرار می‌گیرد، زیرساخت‌های کشور و این کلان‌شهر را مورد توجه قرار دهد.

وی با بیان اینکه جریان دائمی آب در زاینده‌رود از سراب تا تالاب گاوخونی مهمترین موضوع برای این کلان‌شهر است، افزود: حقوق تمام شهروندانی که در مسیر زاینده‌رود قرار دارند، باید به‌صورت عادلانه مورد توجه قرار گیرد و امیدواریم که این پیام مردم به گوش نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری برسد.

کد خبر 766733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.