احداث مجموعه ورزشی در شهرک ولی‌عصر (عج)

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از احداث مجموعه ورزشی در شهرک ولی‌عصر (عج)خبر داد و گفت: هدف از اجرای این پروژه‌ها دسترسی آسان شهروندان در محلات به اماکن مناسب ورزشی در راستای تشویق و افزایش انگیزه جوانان و نوجوانان به ورزش است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان ساکن در محدوده منطقه ۷ شهرداری اصفهان، شهرداری این منطقه اقدام به احداث زمین ورزشی با مساحتی حدود ۱۵۰۰ متر مربع در شهرک ولی‌عصر (عج) کرده است.

وی افزود: این زمین ورزشی با امکاناتی از جمله فضاسازی و ایجاد فضای سبز اطراف زمین، تجهیز و روشنایی محوطه، ایمن‌سازی زمین بازی و احداث زمین چمن مصنوعی با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۷ میلیارد ریال در حال احداث است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: احداث مجموعه‌های ورزشی زمینه‌ساز حضور جوانان در مقاطع سنی مختلف با رویکرد استعدادیابی و نشان دادن توانمندی‌های آن‌ها است.

سلطان‌آقایی گفت: هدف از اجرای این پروژه‌ها دسترسی آسان شهروندان در محلات به اماکن مناسب ورزشی و در راستای تشویق و افزایش انگیزه جوانان و نوجوانان به ورزش است.

وی با بیان اینکه شهرک ولی‌عصر (عج) در شمالی‌ترین نقطه این کلان‌شهر قرار گرفته است و یکی از محله‌های کم‌برخوردار این منطقه به‌شمار می‌رود و جمعیت زیادی در آن ساکن است، ادامه داد: سال گذشته آسفالت معابر این شهرک با اعتباری بالغ‌بر شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و روکش آسفالت جاده شهرک ولی‌عصر (عج) به سمت خورزوق نیز انجام شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: به‌زودی عملیات عمرانی احداث مجموعه ورزشی و فرهنگی در شهرک ولی‌عصر (عج) آغاز خواهد شد.

کد خبر 766302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.