جلب رضایت حداکثری مالکان اراضی مسیر رینگ چهارم ترافیکی اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری این کلان‌شهر تلاش بسیاری برای بهره‌برداری از قسمت شرقی رینگ چهارم ترافیکی داشته و تلاش کرده است برای انجام آزادسازی‌ها، حداکثر رضایتمندی مالکان اراضی در مسیر این پروژه حاصل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _شنبه دوم تیر_ در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان از کیلومتر صفر تا هشت رینگ چهارم ترافیکی اظهار کرد: این پروژه به دلیل اینکه از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است، تاکنون با مشکلات زیادی روبه‌رو شده است.

وی افزود: از جمله مشکلات قسمت شرق این رینگ می‌توان به آزادسازی‌های محله خاتون‌آباد اشاره کرد، زیرا توافق با مالکان این املاک بسیار دشوار است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: شهرداری مرکزی و منطقه ۱۵ شهرداری این کلان‌شهر تلاش بسیاری برای بهره‌برداری از این پروژه داشته و در نظر دارد که حداکثر رضایتمندی مالکان اراضی در مسیر پروژه حاصل شود، از این‌رو این موضوع موجب تأخیر در زمان بهره‌برداری پروژه شده است.

نورصالحی با بیان اینکه در حال حاضر این پروژه نیازمند آزادسازی ۳۰ پلاک است، گفت: شهرداری و شورای اسلامی این کلان‌شهر تلاش می‌کند تا آزادسازی املاک و اراضی در مسیر پروژه تا اواسط تابستان سال جاری به پایان برسد و این پروژه تا اواخر پاییز سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

کد خبر 765520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    سلام شهر اصفهان خیابان قایمه کوچه ۸۵ فاضلاب نداره واقعا اوضاع وخیم بهداشتی داره. هرچی رفتیم شهرداری فرمانداری هیچکش اهمیت نمیده ایا این انصاف است؟