۱۵۰ پاتوق گفت‌وگوی انتخاباتی در اصفهان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با حضور در مناطق مختلف شهر اصفهان و دیگر شهرهای استان در قالب ۱۵۰ پاتوق گفت‌وگو، پاسخگوی سوالات و شبهات اقشار مختلف مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا حجت‌الاسلام حامد اهتمام با اشاره به مطالبه رهبر انقلاب درباره کسانی که توانایی حرف زدن با مردم را دارند، مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنند، اظهار کرد: مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با حضور در مناطق مختلف شهر اصفهان و دیگر شهرهای استان در قالب ۱۵۰ پاتوق گفت‌وگو، پاسخگوی سوالات و شبهات اقشار مختلف مردم هستند.

وی افزود: در سخنان رهبر انقلاب داریم اینکه چه کسی انتخاب شود، مسئله اوّل نیست بلکه مسئله دوم است یعنی مسئله اول این است که مردم، در انتخابات پُرشور، آگاهانه، با فکر و تحقیق شرکت کرده و آن کسی را که می‌خواهند، انتخاب کنند؛ انتخابات خودش مهم است و بر این اساس هدف از این پاتوق‌های گفت‌وگو دعوت به حضور پرشور، آگاهانه و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: اعزام‌های فردی و گروهی مبلغان خواهر و برادر به مناطق مختلف استان اصفهان در کنار دیگر فعالیت‌های این معاونت انجام شده و امید است با انتخابات پُرشور، کشور از مشکلات و دشمنی‌ها بیمه شود.

حجت‌الاسلام اهتمام عنوان کرد: از دیگر برنامه‌هایی که با موضوع انتخابات برنامه‌ریزی شده است «نشست انتخاباتی مبلغان و اساتید خواهر» با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد حسن زمانی، دستیار ویژه مدیر حوزه‌های علمیه در امور مذاهب است که با همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان اصفهان روز یکشنبه سوم تیر ساعت ۸:۳۰ صبح در سالن شهید قاسم سلیمانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان واقع در خیابان حافظ برگزار خواهد شد.

کد خبر 764940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.