آخرین مناظره پربیننده‌ترین مناظره شد

آخرین مناظره نامزدهای ریاست‌جمهوری در حالی روی آنتن رفت که آمارهای مدیرعامل تلوبیون نشان می‌دهد تلویزیون شب گذشته پربیننده‌ترین مناظرات خود را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری شبِ گذشته با موضوع اقتصادی برگزار شد.

احمد خورشیدی، مدیرعامل تلوبیون از استقبال کم‌نظیر مخاطبان گفت که مناظره‌های تلویزیونی را از قابِ تلوبیون هم دنبال کردند و در این باره اظهار کرد: سعید جلیلی تاکنون با بیش از ۹۳ برنامه زنده و ۱۰۰ کارشناس و مسعود پزشکیان با بیش از ۶۳ زنده و ۴۱ کارشناس در تلوبیون توانستند با محتوایی که تولید کردند شاهد بازدید بیش از ۲.۵ میلیون کاربر باشند.

وی افزود: برای هفت مناظره پخش‌شده بیش از ۷۰۰ کلیپ اختصاصی تولید شد و میلیاردها بار در شبکه‌های داخلی، خارجی و فضای مجازی دیده شد.

مدیرعامل تلوبیون با اشاره به بینندگان مناظرات تلویزیونی، خاطرنشان کرد: یکی از پربیننده‌ترین مناظرات تلویزیونی در دور اول انتخابات به چهارمین مناظره برمی‌گشت، اما نخستین مناظره از دور دوم با بازدید هم‌زمان ۲۰۵ هزار کاربر و بیش از ۴۰۰ هزار نفر مخاطبی که از آرشیو مناظره بازدید کردند، ۲۶ درصد نسبت به مناظره چهارم که پربیننده شده بود، رشد داشت.

خورشیدی افزود: می‌توانیم مناظره امشب را پربیننده‌ترین مناظره بنامیم که بیش از ۲۰۷ هزار بازدید هم‌زمان و ۲۳ درصد رشد نسبت به شب گذشته داشت، تا جایی که این مناظره چهار برابر مخاطب مسابقه هم‌زمان فوتبال جام ملت‌های اروپا بیننده داشت.

وی تأکید کرد: مخاطبان امروز هم برای مقایسه و تصمیم نهایی خودشان می‌توانند محتوای دور اول و دور دوم دو نامزد انتخاباتی را به صورت رایگان تماشا کنند، اما به دلیل پایان یافتن تبلیغات انتخاباتی محتوای جدید در تلوبیون بارگذاری نخواهد شد.

کد خبر 768607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.