زنجان در ضرب و جرح رتبه نخست کشور را دارد

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: استان زنجان در جرائم ضرب و جرح رتبه نخست کشوری را دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن فرجی برحق امروز _چهارشنبه سی‌ام خرداد_ در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: مسئولان دستگاه قضائی استان به صورت مرتب با مردم در ارتباط هستند.

وی افزود: همین حضور بین مردم موجب حل شدن بسیاری از مشکلات مردم شد، چرا که از دل جلسات با مردم مشکلات مختلف آن‌ها عیان می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به بعضی از مشکلات استان در حوزه‌های مختلف گفت: حضور معتادان متجاهر، فروشنده‌های مواد مخدر از عمده‌ترین مشکلات موجود در بعضی از مناطق زنجان است که البته با همکاری مسئولان امر به‌زودی شاهد افتتاح مرکز کمپ ماده ۱۶ خواهیم بود.

وی با ارائه گزارشی از بیشترین جرایم رخ داده در استان زنجان افزود: ضرب و جرح عمدی، رتبه نخست جرایم را در زنجان به خود اختصاص داده است.

فرجی با اشاره به اقدامات این اداره کل در حوزه حفظ حقوق عامه گفت: در سال‌جاری سعی داریم که شورای حفظ حقوق بیت‌المال در شهرستان‌ها هم مستقر شود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: آشنا نبودن مردم با عناوین و مصادیق حقوقی جزو مشکلاتی هستند که هم برای دستگاه قضا و هم برای خود مردم مشکل‌آفرین شده است.

وی در ارتباط با اقدامات صورت گرفته در زمینه بهسازی آزادراه زنجان-قزوین و زنجان-تبریز نیز گفت: با تأکیدات فراوان و اختصاص بودجه از چند روز پیش از سمت تبریز بهسازی آغاز شده است و مطالباتمان به نتیجه رسید.

فرجی‌برحق در ارتباط با انتقال میدان احشام نیز گفت: مردم از اذیت و آزار و تهدیدات زیست‌محیطی میدان احشام دلخور بودند که دو میدان در شرف تکمیل است و به‌زودی جابه‌جایی آن اتفاق خواهد افتاد.

کد خبر 764509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.