کاندیداهای ریاست جمهوری ویژگی‌های شهید رئیسی را در خود متبلور کنند

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: ویژگی‌های شهید رئیسی گمشده فضای سیاسی ماست؛ ملاک‌های بنیادینی مانند صداقت، مردمی بودن، ولایت مداری، پرکاری و مجاهدت برای حل مشکلات مردم در شهید رئیسی تبلور داشت و نامزدهای انتخابات باید تلاش کنند خود را به این ملاک‌ها نزدیک کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار رسول سنایی‌راد در جمع اساتید، نخبگان و مدیران مدارس حوزه‌های علمیه اصفهان اظهار کرد: ویژگی‌های شهید رئیسی گمشده فضای سیاسی ماست؛ ملاک‌های بنیادینی مانند صداقت، مردمی بودن، ولایت مداری، پرکاری و مجاهدت برای حل مشکلات مردم در شهید رئیسی تبلور داشت و نامزدهای انتخابات باید تلاش کنند خود را به این ملاک‌ها نزدیک کنند.

وی افزود: در حماسه تشییع پیکر شهید رئیسی انبوه مردمی حضور داشتند که شاید حتی به او رأی نداده بودند و برای از دست دادن ایشان افسوس خوردند و ما باید تلاش کنیم با تحقق انتخابات پر شور این استحکام و انسجام را که ایشان برای آن تلاش می‌کرد را حفظ کنیم.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا عنوان کرد:: فضای شهادت شهید رئیسی مانند زمان شهید بهشتی بود که بسیاری از افراد به خود آمدند و دیدند که چه اشتباهاتی را در قبال این شهید مرتکب شدند و در آن زمان برکت شهادت آیت الله بهشتی ما را از فتنه‌هایی که منافقین به وجود آورده بودند عبور داد و الآن هم برکت شهادت شهید رئیسی یک وفاق ملی را برای کشور به ارمغان آورده است.

سنایی‌راد تاکید کرد: در درجه دوم اهمیت بعد از مشارکت حداکثری این است که رئیس‌جمهوری انتخاب بشود که بتواند همه ظرفیت‌های مردمی را با نگاه به توده مردم فعال بکند و هم بتواند در داخل و خارج کشور تولید اقتدار و قدرت کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ما در عین قدرت دارای شرایط خطیر و حساسی هستیم، عنوان کرد: دنیا در حال عبور از نظم مستقر جهانی به نظم جدید است و در چنین شرایطی کشوری که قوی باشد می‌تواند در این نظم جانمایی و ایفای نقش کند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا خاطرنشان کرد: ما باید ملاک‌هایی مانند آگاه، فعال و پرکار بودن و معتقد بودن به مبانی انقلاب که رهبر انقلاب تعیین کردند را ترویج کنیم تا رئیس جمهوری بر مسند دولت قرار بگیرد که کشور را رو به جلو حرکت دهد.

کد خبر 764364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.