فضاهای خلاق شهریِ دنیا در اتاق فکر شهر خلاق اصفهان بررسی می‌شود

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان با اشاره به تشکیل اتاق فکر شهر خلاق در دبیرخانه شهر خلاق صنایع دستی اصفهان گفت: در این اتاق فکر نمونه‌های موفق و شاخص فضاهای خلاق شهری در دنیا و داخل کشور بررسی خواهد شد تا بتوانیم راهکارهای مربوط به این موضوع را برون‌سازی کنیم.

امیرحسین شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تشکیل اتاق فکر شهر خلاق در دبیرخانه شهر خلاق صنایع دستی اصفهان اظهار کرد: طی بستن قراردادی با دانشگاه هنر این کلان‌شهر با عنوان نوآوری‌باز، برنامه‌ها و دستور کار این اتاق فکر تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: در این اتاق فکر اعضای ثابت و متغیر آن به بحث و بررسی مسائل مرتبط با شهر خلاق می‌پردازند که امیدواریم نتایج خوبی از آن حاصل شود.

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: هدف از تشکیل اتاق فکر شهر خلاق اشتراک ایده‌ها و خلاقیت‌ها به منظور تقویت همکاری و مشارکت‌های فکری برای ایجاد همگرایی فکری در این کلان شهر است.

شریعتی خاطرنشان کرد: در این اتاق فکر نمونه‌های موفق و شاخص فضاهای خلاق شهری در دنیا و داخل کشور بررسی خواهد شد تا بتوانیم راهکارهای مربوط به این موضوع را برون‌سازی کنیم.

وی اضافه کرد: این روند به جهت‌گیری و راهبری طرح‌های پژوهشی و مطالعاتی شهرداری در حوزه فضاهای خلاق شهری کمک خواهد کرد تا ویژگی‌های شهر خلاق بر اساس شرایط  شهر اصفهان استخراج و برای بهبود آن برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

کد خبر 763985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.