۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
اجرای پروژه مسیر سبز در اراک

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک از آغاز اقدامات عمرانی برای اجرای مسیر سبز و پیاده‌روی در شهرک پردیس یک خبر داد.

علی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی، اظهار کرد: در بازدیدی که به همراه اعضای شورای اسلامی شهر و عوامل اجرایی منطقه از حاشیه سبز شهرک پردیس یک انجام شد، تصمیمی مبنی بر اجرای مسیر سبز در جهت رفاه حال ساکنین این شهرک اتخاذ شد.

وی افزود: با اجرای جدول‌گذاری، سنگ‌فرش، نصب روشنایی و نیمکت این مسیر را احداث و شاهد رضایت شهروندان از این اقدام مدیریت شهری باشیم.

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک از آغاز اقدامات عمرانی برای اجرای مسیر سبز و پیاده روی در شهرک پردیس یک خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون با اجرای ۷۰۰ متر طول جدول گذاری، اجرای این پروژه را آغاز کرده‌ایم.

حبیبی با اشاره به اجرای سایر فعالیت‌های عمرانی در سطح منطقه طی چند روز اخیر، تصریح کرد: عملیات اجرایی زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری معابر منطقه با هدف بهسازی و ارتقای کیفیت آسفالت معابر و تسهیل در تردد شهروندان همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: طی روزهای اخیر با همکاری سازمان عمران شهرداری، بیش از ۱۰۰ تن آسفالت در شهرک پردیس دو و خیابان مولوی و خیابان جهانگیری پخش و توزیع شده است.

شهردار منطقه ۴ اراک تاکید کرد: یکی از اقدامات مهم انجام شده در سطح منطقه چهار اراک که بنا به درخواست‌های مکرر شهروندان در روزهای اخیر عملیاتی شده، ساماندهی زمینی با کاربری فضای سبز است.

حبیبی اضافه کرد: این زمین که در شهرک پردیس دو واقع شده و سال‌های زیادی به دلیل تبدیل شدن به محلی برای پارک ماشین‌های سنگین موجب نارضایتی شهروندان شده بود.

وی گفت: عوامل اجرایی منطقه این زمین را که در قطعات تملکی شهرداری بود با تسطیح، جدول‌گذاری و درختکاری ساماندهی کردند و این مهم در نهایت با انعکاس رضایت ساکنان مواجه شد.

کد خبر 760296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهرک ولیغصر IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    3 0
    چرا برای شهرک ولیعصر کاری نمیکنید چرا مگه آدمها فرق می‌کنه..چرا ..اگ اکانش هست بیایید خیابان مقداد بالاتر از مدرسه ولیعصر ی فضای سبز درست کنید ..ی کاری هم برای اینجا کنید چون مردمش پایین شهر هستند کاری نمیکنید .
    • نیو IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      0 0
      نه چون شورای شهر اونجاست بیشتر با مشکلاتشان آشنا هستند ضمنا موقع ورود و خروج براشون دست میزنن و هورا میگن
  • م IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    3 0
    سلام عالیه پارک‌ها خوبه محصور آلاچیق مناسب سر پوشیده و کاشت درختان کم آب بر زیاد شه؛ آب نما آبشار نیاز هست؛ رودخانه با کارشناسی دقیق به خیایان یا فضای سبز تبدیل شه بازار روزها نمایشگاه‌ها توسعه زیباتر وروری وخروجیها افزایش زیباتر اراک از حالت عبوری خارج شه؛ انواع آلودگی برطرف شه و همجوره در همچی بهترین باشه و رفتار شهروندی و برخورد مناسب با ارباب رجوع در دستور کار قرار بگیره از بعد انسانی خودش که همه ادیان میخان انسانها آدم باشن فقط همین چیز اضافی م نمیخان
    • ایمان IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
      0 2
      راست میگن دریاچه دریا اقیانوس اینا رو هم اضافه کنید
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    5 1
    خیابان امام از ولیعصر تا محسنی چه وضع مانع گذاشتنه؛ کلی تصادف میشه.آقای مسئول رسیدگی کن
  • US ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    3 0
    سلام.لطفا کاری هم برای زمین‌های قنات ناصری بکنید
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    4 0
    استان مرکزی ظرفیت بالایی داره حیف ک مسئول کاربلد نداره
  • شهروند اراک IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    0 0
    با سلام خدمت اقای حبیبی عزیز ما شهروندان کمال تشکر و قدر دانی را از شما داریم بابت تبدیل زمینی که در پردیس ۲ به پارک واقعا کار شما ارزشمند است برای ایجاد پارک درود بر شما سلام بر شما همه شهروندان این منطقه پشتیبان شما هستند و تا اخر کمک شما می کنیم برای ایجاد پارک
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    2 0
    فضای سبز اراک نسبت به مساحت وجمعیت بسیاربسیاراندک هست ولطفا مدیران ومسئولان توجه ویژه ای به ایجاد وتراکم وگسترش فضای سبز اراک ودامنه های کوه وبیابان زدایی با ایجادفضای سبزدردستور کارعملیاتی کنند ....سپاس