آرامستان باغ رضوان به لحاظ تنوع خدمات و اقدامات جزو اولین‌ها در کشور است

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با بررسی وضعیت و شرایط آرامستان‌های کشور درمی‌یابیم که آرامستان باغ رضوان به لحاظ تنوع خدمات و اقدامات جزو اولین‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابوالفضل قربانی امروز _چهارشنبه نهم خرداد_ در سی‌وچهارمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های جدید عمرانی، زیست‌محیطی و فرهنگی در آرامستان باغ رضوان اظهار کرد: اگر بخواهیم یکی از مکان‌هایی را نام ببریم که بعد از انقلاب در شهر اصفهان کار خوبی صورت گرفته، باغ رضوان است.

وی افزود: با بررسی وضعیت و شرایط آرامستان‌های کشور درمی‌یابیم که آرامستان باغ رضوان به لحاظ تنوع خدمات و اقدامات جزو اولین‌ها است.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: نو بودن در اجرای برنامه‌ها و اقدامات سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان به‌خوبی دیده می‌شود که نمونه این ویژگی ممتاز را یا کمتر می‌بینیم یا اصلاً نمی‌بینیم.

قربانی با اشاره به اینکه طی ۴۰ سال گذشته در این مجموعه اتفاقاتی رخ داده است تا مردم شهر با توجه به علقه‌ای که به آرامستان تخت فولاد داشتند، دفن اموات خود را در باغ رضوان بپذیرند، گفت: هم‌اکنون نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر در باغ رضوان مدفون هستند که عدد بسیار قابل توجهی است.

وی با اشاره به تردد سالانه ۸ میلیون زائر در آرامستان باغ رضوان افزود: در شهر اصفهان نقطه‌ای را نداریم که این تعداد رفت و آمد داشته باشند و این آمار حجم خدمت رسانی را به صورت جدی سخت می‌کند.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه پیشرفت در باغ رضوان همه ادوار و البته در این دوره با سرعت بیشتر قابل رؤیت و لمس است، اظهار کرد: ممکن است مردم از انجام این اقدامات اطلاع نداشته باشند، بنابراین مسئولیت ما اطلاع‌رسانی درباره این اقدامات است.

وی با اشاره به سرعت در انجام کارها گفت: اگر ۴ سال پیش را با حال حاضر مقایسه کنیم، متوجه بهتر شدن وضعیت از جهات مختلف هستیم، البته انتقاداتی نیز مطرح است، اما تلاش برای برطرف کردن آن وجود دارد.

قربانی گفت: در مباحث اقتصادی، انجام کار بهتر با هزینه کمتر مطرح است، اما ویژگی جدید و ممتاز در این حوزه آن است که کار را زودتر به نتیجه برسانیم که در باغ رضوان این وضعیت را می‌بینیم.

وی با اشاره به اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و ظلم‌هایی که به شهید آیت‌الله بهشتی در آن زمان می‌شد، تصریح کرد: خداوند به ایشان عزتی داد که هیچکس تصورش را نمی‌کرد، به‌تازگی نیز این مطلب را پیرامون شهادت رئیس‌جمهور مشاهده می‌کنیم که نشان می‌دهد بر اساس گفته قرآن، عمل صالح بالا می‌رود.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: معتقدم رئیس‌جمهور شهید نورافکن انقلاب را دوباره روشن کرد.

کد خبر 758191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    0 0
    احداث سامانه بازیافت زباله در گردنه زینال اصفهان باعث آلودگی زیست محیطی و تجمع مگس و پشه در محله های اطراف شده
  • مهدیان IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    0 0
    خوش به حال مرده ها