بهره‌برداری از جایگاه سوخت آرامستان باغ رضوان با ۱۸ میلیارد تومان اعتبار

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: جایگاه سوخت آرامستان باغ رضوان اصفهان با مشارکت شرکت پتروآیریک و سرمایه‌‎گذاری حدود ۱۸ میلیارد تومان آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از جایگاه سوخت آرامستان باغ رضوان اصفهان با مشارکت شرکت پتروآیریک و با سرمایه‌‎گذاری حدود ۱۸ میلیارد تومان اظهار کرد: از دیدگاه محوری دوره ششم مدیریت شهری برای عمران و آبادانی شهر این است که زیرساخت‌های حوزه حمل‌ونقل همچون احداث پمپ‌بنزین، ایجاد مراکز معاینه فنی، احداث باراندازها و تجهیز ایستگاه‌های خط دوی مترو، با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شایسته و توانمند انجام شود، حتی شهرداری اصفهان از ارائه نظرات و پیشنهادهای مشارکتی این بخش برای توسعه پایدار شهر استقبال می‌کند.

وی افزود: جدا از بُعد درآمدزایی که در جای خود بسیار دارای اهمیت است، بعضی سرمایه‌گذاری‌های شهرداری اصفهان با هدف رضایتمندی و رفاه حال شهروندان و گردشگران انجام می‌شود که احداث پروژه مشارکتی پمپ‌بنزین در آرامستان باغ رضوان نیز به این منظور بوده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با تشریح ویژگی‌های پمپ‌بنزین آرامستان باغ رضوان گفت: این جایگاه، دارای دو مخزن با ظرفیت ۹۰ هزار لیتر بنزین و دو سکوی سوخت‌گیری برای استفاده هم‌زمان هشت خودرو است که مجهز به تجهیزات به‌‎روز و سیستم‌های ایمنی و امنیتی، همچون سیستم دیسپاچینگ و سیستم کهاب است که برای بازیافت بخارات سوخت و جمع‌آوری بخارات بنزین استفاده شده و از آلایندگی محیط به بخارات بنزین متصاعد شده از باک خودرو و مخازن و نازل‌ها به شدت کارآمد است.

حیدری تصریح کرد: این جایگاه دارای سیستم‌های دوربین امنیتی و سامانه‌های هوشمند و مرتبط با ساختار پرداخت‌های نوین بانکی است که به‌لحاظ موقعیت استراتژیک این جایگاه، قادر است به‌صورت بیست‌وچهارساعته و در تمام روزهای سال به مراجعان خدمت‌رسانی کند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات احداث این جایگاه به پایان رسیده است و با تخصیص سامانه هوشمند سوخت از طرف شرکت ملی پخش به جایگاه و سرمایه‌گذار این پروژه که خود بهره‌برداری را نیز برعهده دارد، این جایگاه به‌طور رسمی در چرخه بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، جایگاه سوخت آرامستان باغ رضوان اصفهان، در محور مواصلاتی اصفهان-نائین و در ورودی شمالی آرامستان باغ رضوان روبه‌روی محدوده گورت قرار دارد و با مشارکت شرکت پتروآیریک احداث شده است.

کد خبر 757806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.