امید علیاصغری در گفتوگو با خبرنگار ایمنا ضمن تأکید بر لزوم اطلاعرسانی درباره توسعه سامانه اصنو اظهار کرد: جاریسازی تمام فرایندهای شهرسازی در سامانه خدماترسان توسعه هوشمند شهری «اصنو» یکی از اهداف اصلی مدیریت شهرسازی الکترونیک در ماههای اخیر بوده است تا زمینه توسعه ارائه خدمات فراهم شود و شهروندان اصفهانی بتوانند از مزایای آن منتفع شوند.
وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین دغدغههای این مدیریت در حوزه ارائه خدمات، پاسخگویی به استعلامها است، افزود: با توسعه سامانه اصنو و با توجه به اهمیت ارتقای سامانه یکپارچه شهرسازی و لزوم بهروزرسانی، کاهش زمان پاسخگویی و ارتقای فرایندهای جاری، این مدیریت بهطور جد پیگیر انتقال کامل تمام درخواستها از سامانه سرا ۸ به سامانه اصنو است.
مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: در همین راستا فروردین سال جاری درخواست استعلامات دفترخانه و بانک را در سامانه اصنو جاری و در منطقه ۷ شهرداری بهصورت پایلوت مورد بهرهبرداری قرار گرفت تا پس از نهاییشدن جزئیات و موارد مورد نیاز و برگزاری جلسات آموزشی برای همکاران در مناطق پانزدهگانه، به تمام مناطق تسری داده شود و شهروندان بتوانند از این خدمت بهتر از گذشته بهرهمند شوند.
نظر شما