لزوم کاهش فرایند پاسخ به استعلامات و صدور مجوزها در سامانه اصنو

مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه جاری‌سازی تمام فرایندهای شهرسازی در سامانه خدمات‌رسان توسعه هوشمند شهری «اصنو» یکی از اهداف اصلی مدیریت شهرسازی الکترونیک در ماه‌های اخیر بوده است، گفت: فرایند پاسخگویی به استعلامات در سامانه اصنو باید به حداقل زمان ممکن کاهش پیدا کند.

امید علی‌اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تأکید بر لزوم اطلاع‌رسانی درباره توسعه سامانه اصنو اظهار کرد: جاری‌سازی تمام فرایندهای شهرسازی در سامانه خدمات‌رسان توسعه هوشمند شهری «اصنو» یکی از اهداف اصلی مدیریت شهرسازی الکترونیک در ماه‌های اخیر بوده است تا زمینه توسعه ارائه خدمات فراهم شود و شهروندان اصفهانی بتوانند از مزایای آن منتفع شوند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این مدیریت در حوزه ارائه خدمات، پاسخگویی به استعلام‌ها است، افزود: با توسعه سامانه اصنو و با توجه به اهمیت ارتقای سامانه یکپارچه شهرسازی و لزوم به‌روزرسانی، کاهش زمان پاسخگویی و ارتقای فرایندهای جاری، این مدیریت به‌طور جد پیگیر انتقال کامل تمام درخواست‌ها از سامانه سرا ۸ به سامانه اصنو است.

مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: در همین راستا فروردین سال جاری درخواست استعلامات دفترخانه و بانک را در سامانه اصنو جاری و در منطقه ۷ شهرداری به‌صورت پایلوت مورد بهره‌برداری قرار گرفت تا پس از نهایی‌شدن جزئیات و موارد مورد نیاز و برگزاری جلسات آموزشی برای همکاران در مناطق پانزده‌گانه، به تمام مناطق تسری داده شود و شهروندان بتوانند از این خدمت بهتر از گذشته بهره‌مند شوند.

کد خبر 754041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.