محمد قاسمی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نقش مرکز ارتباطات مردمی در راهنمای گردشگری و گردشگران نوروزی اظهار کرد: در سه روز نخست سال ۱۴۰۳ کارشناسان این مرکز پاسخگوی بیش از پنج هزار تماس از جانب شهروندان و گردشگران نوروزی بودهاند.
وی با بیان اینکه ۴۰ درصد تماسهای برقرار شده با سامانه ۱۳۷ از سوی گردشگران بوده است، ادامه داد: تلاش شهرداری اصفهان بر این است تا گردشگران نوروزی سفر خوش و بدون دغدغه را در شهر اصفهان داشته باشند و در این خصوص موضوع اطلاعرسانی دقیق به گردشگران نقش مهمی را ایفا میکند که در این راستا مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات گردشگران است.
رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سه روز ابتدایی سال ۱۴۰۳ بیش از ۲۱۰۰ تماس مربوط به راهنمایی گردشگری بوده است، خاطرنشان کرد: اسکان بالاترین موضوع تماس از جانب گردشگران با این مرکز بوده که بر اساس اولویتبندیهای تعریف شده یا نیاز گردشگر راهنمایی لازم انجام خواهد شد.
قاسمی تاکید کرد: دومین موضوع مورد سوال گردشگران درباره وضعیت ساعت فعالیت حمل و نقل عمومی در شهر اصفهان اعم از اتوبوس، مترو و تاکسی بوده است و مسیریابی، برنامههای فرهنگی و سایر موضوعات از دیگر موارد سوال شده از سوی گردشگران بوده است.
نظر شما