به گزارش ایمنا، محمد قاسمی با بیان اینکه راهنمایان میهمانان نوروزی در سه شیفت بهصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شهروندان هستند، اظهار کرد: بر اساس آمار و از حیث تعداد تماس، مسئله اسکان مهمترین موضوعی بوده است که گردشگران با سامانه ۱۳۷ در میان گذاشتهاند که کارشناسان این مرکز بر اساس اولویتبندیهای تعریف شده گردشگران را راهنمایی میکنند.
وی افزود: بهطور کلی از روز بیستوپنجم اسفند سال گذشته تا روز ششم فروردین سال جاری بیش از ۴۵۰۰ تماس از سوی گردشگران با سامانه ۱۳۷ برقرار شده است.
رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان ادامه داد: بیشتر این تماسها شامل مواردی است که میتواند مرتبط یا نامرتبط با حوزه فعالیت شهرداری باشد و اموری مانند جاری شدن آب در رودخانه، تردد بینشهری، گرانفروشی و انتقال تماس از راهنمایان گردشگری به کارشناسان مرکزی از جمله موضوعات این تماسها بوده است.
وی خاطرنشان کرد: اسکان در مدارس آموزش و پرورش، استفاده از مترو، اسکان در ورزشگاهها، محدودیتهای ترافیکی، ارسال لینک مسیریابی و اسکان هتل و مهمانپذیرها به ترتیب از موضوعات تماسهای مردمی در روز پنجم فروردین امسال بوده است.
نظر شما