دستگاه تهویه مطبوع سری Hitachi AirHome چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که دستگاه تهویه مطبوع سری Hitachi AirHome را می‌توان از طریق برنامه airCloud Home کنترل کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دستگاه تهویه مطبوع سری Hitachi AirHome که به‌تازگی در هند عرضه شده، قادر است تا ۱۵ درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند. این محصول دارای طراحی اینورتر است، بنابراین می‌تواند RPM کمپرسور خود را با توجه به شرایط محیطی تنظیم کند. این دستگاه تهویه مطبوع با جریان هوای قوی ۲۴ متری می‌تواند به سرعت محیط اتاق را خنک کند.

برنامه airCloud Home امکان کنترل از راه دور دستگاه تهویه مطبوع Hitachi AirHome را از طریق گوشی هوشمند، دستگاه دیجیتال یا دستیار صوتی فراهم می‌کند. محصول یادشده دارای یک یونیزر داخلی به نام AQtiv-Ion است که ذرات دارای بار منفی را برای غیرفعال کردن آلاینده‌های هوا آزاد می‌کند. این مدل دستگاه تهویه مطبوع دارای حالت‌های سرمایش، گرمایش، خشک کردن، پنکه، گردش جریان هوا و حالت خودکار هستند.

دستگاه تهویه مطبوع سری Hitachi AirHome دارای یک کنترل از راه دور زیبا بوده که به کلیدهای درخشان در شب و دکمه‌های رنگی برای دسترسی آسان مجهز شده است. این دستگاه تهویه مطبوع به گونه‌ای طراحی شده است که صدای زیادی در محیط تولید نمی‌کند و از طریق نمایشگر خود به کاربران یادآوری می‌کند که فیلتر مربوط را در فواصل منظم تمیز یا تعویض کنند.

دستگاه تهویه مطبوع سری Hitachi AirHome با قیمت ۳۴۱ دلار در هند به فروش می‎‌رسد.

کد خبر 645824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.