به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی شهرداری رفسنجان، سیدعباس حسینی اظهار کرد: یکی از مشخصههای مدیریت موفق به ویژه در سازمانهایی همچون شهرداری که با طیف وسیعی از مردم در ارتباط هستند، شیوههای ارتباطی مدیران به شنیدن مشکلات و دغدغههای مردمی بدون واسطه است تا ضمن تکریم شهروندان، افقی تازه در اولویتبندی به مسائل کاری خود داشته باشند.
وی افزود: از هفته آینده، مدیران شهرداری رفسنجان مستقیماً با حضور در مرکز فوریتهای شهری ۱۳۷ پاسخگوی تماسهای شهروندان خواهند بود.
مشاور ارتباطات و امور بینالملل شهرداری رفسنجان خاطرنشان کرد: ساعت حضور مدیران و موضوعات مرتبط با فعالیت آنها به زودی اطلاعرسانی میشود و شهروندان با توجه به مشکلات و دغدغههای خود میتوانند در ساعات اعلام شده با شمارهگیری ۱۳۷ بی واسطه مسائل خود را با معاونان و رؤسای سازمانهای شهرداری در میان بگذارند.
نظر شما