علی حیدری در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در راستای اجرای طرح شهروند مطالبهگر، مدیر پاسخگو، مدیران مناطق و سازمانهای تابعه شهرداری با حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷، پاسخگوی مستقیم درخواستهای شهروندان در قالب تماسهای تلفنی خواهند بود.
وی افزود: از فردا _دوشنبه هفتم شهریورماه_ به مدت سه روز، شهرداران مناطق ششگانه اراک و رؤسای سازمانهای مدیریت پسماند، سیما، منظر و فضای سبز، مدیریت حملونقل بار و مسافر و مدیریت آرامستان های شهرداری اراک، با حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ پاسخگوی مستقیم درخواستهای شهروندان در حوزه مدیریت شهری در قالب تماسهای تلفنی خواهند بود.
مدیر اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری اراک تاکید کرد: شهروندان اراکی میتوانند درخواستها و مشکلات خود در حوزه مدیریت شهری را با سامانه ۱۳۷ شهرداری که روزانه پاسخگوی تماس شهروندان است، در میان بگذارند.
حیدری گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری اراک، گامی مؤثر در تکیه بر فناوری ارتباطات است و شهروندان از طریق تماس با شماره سه رقمی ۱۳۷، میتوانند درخواستهای خود از شهرداری را مطرح و در ادامه نتیجه را مطلع شوند.
نظر شما