۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
جنس بدنه شیائومی 12S چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که بدنه شیائومی 12S احتمالاً از چرم سیلیکونی سازگار با محیط‌زیست ساخته شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی سری جدید شیائومی 12S را در رویداد چهارم جولای رونمایی خواهد کرد. گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که بدنه این گوشی از ماده چرمی سازگار با محیط‌زیست ساخته شده است که بسیار مقاوم است و در دست گرفتن آن‌ها را آسان‌تر می‌کند. چرم سیلیکونی سازگار با محیط‌زیست دوام دستگاه را به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهد زیرا می‌توان آن را به آسانی تمیز کرد و در برابر پوسته شدن و بریدگی نیز مقاوم است.

شرکت سازنده به‌منظور جلوگیری از لیز خوردن دستگاه از دست کاربر، لایه‌ای سفارشی روی بدنه این سری از گوشی‌های شیائومی قرار داده است. بنابراین سری شیائومی 12S برخلاف بیشتر گوشی‌های هوشمند که از بدنه شیشه‌ای صاف بهره می‌برند. از بافت مناسبی برخوردار خواهد بود و امکان لیز خوردن آن‌ها از دست افراد نیز کمتر خواهد بود.

گوشی جدید در سه مدل شیائومی 12S، شیائومی 12S پرو و شیائومی 12S اولترا عرضه می‌شود. انتظار می‌رود که مدل قوی‌تر این گوشی به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز خواهد شد. شیائومی 12S اولترا نیز احتمالاً با دوربین پشتی مستطیل شکل معرفی خواهد شد و از دوربین‌های ساخته شده با همکاری لایکا بهره خواهد برد.

انتظار می‌رود که گوشی شیائومی 12S اولترا به نمایشگر ۶.۷۳ اینچی AMOLED LTPO با وضوح QHD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد. حسگر اثرانگشت نیز در قسمت پایین نمایشگر قرار گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به بلندگوهای Harman Kardon، وای فای 6E و بلوتوث نسخه ۵.۲ اشاره کرد.

به نظر می‌رسد که پرچم‌دار جدید شیائومی انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین خواهد کرد؛ این محصول از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد و با شارژ بی‌سیم ۵۰ وات و شارژ معکوس بی‌سیم ۱۰ وات نیز سازگار خواهد بود.

کد خبر 585538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.