به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا قربانی در صفحه توئیتر شخصی خود نوشت: کار رسانه پیگیری شکایتهای مشتریان از فروشگاه اینترنتی نیست، این کار اتحادیهها است و رسانهها باید از اتحادیهها بخواهند این موضوعات را پیگیری کنند. شما هم اگر موردی داری مستند بفرست برای اتحادیهها و اگر پیگیری نکرد رسانهای کن!
عضو هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانهای استان تهران گفت: کار رسانه پیگیری شکایتهای مشتریان از فروشگاه اینترنتی نیست؛ این کار اتحادیهها است و رسانهها باید از اتحادیهها بخواهند این موضوعات را پیگیری کنند.
کد خبر 569067
نظر شما