پیمان نقاشیان در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری سمنان به طور فعال آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و مشکلات شهروندان سمنانی است و تماسهای شهروندان در همه حوزهها در اولویت کاری این شهرداری قرار خواهد داشت.
وی افزود: مشارکت شهروندان با استفاده از سامانه ۱۳۷ شهرداری سمنان افزایش یافته است و این تماسها موجب تسریع در حل مشکلات مناطق شهری میشود.
مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری سمنان تصریح کرد: براساس آخرین گزارش آماری سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری، طی ۹ ماهه امسال شهروندان سمنانی بیش از یکهزار و ۶۰۰ تماس با این سامانه برقرار کردند که آمار به ثبت رسیده نشان میدهد موضوعاتی مانند لکهگیری آسفالت، نظافت معابر، لایروبی انهار و کانالها، جمعآوری نخالهها و سگهای ولگرد و رفع سد معبر در اولویت مطالبات شهروندان قرار داشته است.
نظر شما