پیش‌بینی بورس فردا ۲۲ آبان‌ماه ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

پیش‌بینی می‌شود روند صعودی شاخص در هفته آینده ادامه یافته و شاهد رشد ۱۰ الی ۱۵ هزار واحدی بازار در روز ۲۲ آبان ماه باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیل‌گر بازار سرمایه، بورس فردا_ دوشنبه ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۰_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: در روزهای اخیر شاهد رشد قیمتی دلار به بالاتر از سطح ۲۸ هزار تومان بوده‌ایم و این موضوع باعث می‌شود که صنایع دلاری به زودی مورد توجه بازار قرار بگیرند.

خبر آزاد سازی قیمت خودرو نیز مورد توجه بازار بوده است که منجر به افزایش تقاضا در گروه خودرویی شده است، البته دو نماد خودرو و خساپا به علت افشای اطلاعات با اهمیت بسته شده است، گروه بانکی نیز پس از یک مدت اصلاح عمیق مورد توجه بازار قرار گرفته است و نمادهای این گروه نیز مجدد شاهد افزایش تقاضا هستند.

وضعیت بازار چه در نمادهای دلار و چه در نمادهای غیر دلاری بهبود یافته است و لذا انتظار تداوم روند صعودی بازار را خواهیم داشت امید است ریسکی از سمت دولت مجدد مورد توجه بازار قرار نگیرد و روند بازار صعودی شود، بخش زیادی از سرمایه‌های مردم متوجه زیان شدیدی شده است.

پیش بینی تداوم روند صعودی برای هفته آینده را داریم.

پیش بینی می‌شود روند صعودی شاخص در هفته آینده ادامه یافته و شاهد رشد ۱۰ الی ۱۵ هزار واحدی بازار در روز ۲۲ آبان ماه باشیم.

کد خبر 534949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.