قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۷ شهریور+ جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _شنبه هفدهم شهریور_ با کاهش و افزایش قیمت در برخی از محصولات داخلی و مونتاژی به کار خود ادامه داد.

تارا اتوماتیک V2 با مدل ۱۴۰۳ با حفظ تعادل و به قیمت ۸۸۷ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پژو پارس سفارشی ELX از محصولات پرطرفدار ایران خودرو با کاهش دو میلیون تومانی و به نرخ ۶۹۷ میلیون تومان در بازار تحویل متقاضیان می‌شود.

سهند S از محصولات جدید شرکت سایپا با افزایش یک میلیون تومانی و قیمت ۵۰۶ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

شاهین اتوماتیک G از محصولات رده‌بالای داخلی امروز با کاهش دو میلیونی و به قیمت ۷۹۰ میلیون تومان رسید.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۳ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۶۹۴ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۰۲ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۱۲ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۷۸۳ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو پارس ۶۶۰ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۶۹۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۱۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۶۸۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۵۹ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۶ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۶۹ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۸۷ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۰۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۰ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک اتوماتیک ۵۳۳ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۲ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۹ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۵ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۱۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۷ شهریور+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار محصولات مونتاژی نیز نوسان قیمت اما با شدت کمتری دیده می‌شود.

اکستریم VX یکی از جدیدترین کراس‌اوور شرکت مدیران خودرو امروز با روند ثابت به قیمت چهار میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

جک J4 یکی از اقتصادی‌ترین محصولات مونتاژی شرکت کرمان در نخستین روز هفته با قیمت ۷۸۲ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

هونگچی E-QM5 در طول ۲۷ روز ۳۵۰ میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۸۶ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۸۵ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۴۷ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت دو میلیارد و ۳۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۸۳ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۹۷ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۸۳ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۹۲ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۷ شهریور+ جدول

کد خبر 786674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.