IGTV جای خود را به اینستاگرام ویدیو داد

اگرچه اینستاگرام دوشنبه هفته جاری برای ساعاتی از دسترس کاربران خارج شد، اما با تغییرات جدید در بخش ویدیوها بازگشت.

به گزارش ایمنا، آدام موسری، مدیر اینستاگرام اخیراً گفته بود اینستاگرام دیگر یک اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس نیست و این شرکت در بحبوحه رقابت قابل توجه از سوی تیک تاک و یوتیوب، توجه بیشتر به ویدئو را در اولویت قرار داده است. اکنون فیس بوک – شرکت مادر اینستاگرام – فرمت IGTV را با ویدئوهای معمولی دیگری که در فید صفحه کاربران ارسال می‌شود، ادغام کرده و همه ویدئوها را در فرمت جدیدی به نام "اینستاگرام ویدئو" عرضه کرده است.

این اقدام به تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام کمک خواهد کرد. اگرچه برای این که واجد نمایش تبلیغات باشد، همچنان باید ویدئوهای طولانی تولید کنند، اما راحت‌تر به مخاطبان دسترسی خواهند داشت. اینستاگرام هم متریک "پست اینسایت" و "ویدئو اینسایت" را یکی کرده است.

اینستاگرام چندین قابلیت ویرایش متداول شامل فیلتر، برچسب مکان و برچسب افراد را به ویدئوها اضافه کرده است. این ادغام ممکن است به رشد ویدئوهای اینستاگرام کمک کند. تقاضا برای ویدئوهای IGTV مطابق انتظار اینستاگرام نبود و این به‌روزرسانی فرمت ویدئویی طولانی‌تر را قابل دسترس تر خواهد کرد. با این تغییر، تولیدکنندگان محتوا ممکن است تمایل بیشتری برای اشتراک گذاری ویدئو داشته باشند و این امر به اینستاگرام کمک خواهد کرد با رقیبانش نظیر تیک تاک، یوتیوب و سایر سرویس‌های ویدئویی بهتر رقابت کند.

منبع: ایسنا

کد خبر 527025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.