راه اندازی سامانه‌ی "چشم شهروند ۱۳۷" توسط شهرداری تبریز

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز از راه اندازی اپلیکیشن "چشم شهروند ۱۳۷" خبر داد.

به گزارش ایمنا، میریحیی نوحی در خصوص اپلیکیشن چشم شهروند ۱۳۷ اظهار کرد: یکی از وظایف و مسئولیت‌های مهم شهرداری کلانشهر تبریز به عنوان نزدیک‌ترین سازمان خدمات رسان به شهروندان بررسی و رسیدگی به پیشنهادات، انتقادات و شکایات مردمی است.

وی افزود: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز با هدف تسهیل در ارائه و افزایش کیفیت خدمات شهری به شهروندان در راستای شهر هوشمند و شهروند الکترونیک اقدام به طراحی و توسعه‌ی سامانه‌ی مدیریت شهری ۱۳۷ (اپلیکیشن چشم شهروند) با رویکرد کاملاً الکترونیکی کرده است.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز حجم بالای درخواست‌های شهروندان از شهرداری، عدم امکان پاسخگویی و پیگیری به موقع و نظارت دقیق بر انجام این درخواست‌ها را از اهداف مهم راه‌اندازی این سامانه دانسته و خاطرنشان کرد: این نسخه از سامانه در مقایسه با نسخه‌ی قبلی علاوه بر امکان ثبت مشخصات و توضیحات مرتبط با موضوع شکایت، شهروندان را قادر به ثبت تصاویر و موقعیت جغرافیایی محل مورد نظر کرده که این امر سبب افزایش دقت عمل و بررسی سریع‌تر درخواست‌های ارسالی شهروندان را فراهم می‌کند.

نوحی تسهیل ارتباط شهروندان با شهرداری از طریق خدمات الکترونیکی، افزایش کیفیت خدمات رسانی و اثربخشی خدمات ارائه شده، کاهش مراجعات حضوری شهروندان برای پیگیری امور و در نتیجه کاهش سفرهای شهری، ترافیک و ارزیابی شهرداری در بخش‌های مختلف را از عمده مزایای این سامانه معرفی کرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 517652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.