به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری تبریز، با توجه به گسترش روزافزون ابعاد سازمانهای زیرمجموعه شهرداری کلانشهر تبریز و اهمیت بالای وسایل نقلیه، کنترل هزینهها و افزایش بهرهوری که از اهداف اساسی این مجموعه به شمار میرود، از این رو معمولاً مدیریت خودروهای استیجاری بسیار پیچیده بوده و محاسبه حقالزحمه و کارکرد این خودروها به روشهای مختلف انجام میشود.
سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز نیز با توجه به رسالت اصلی خود اقدام به تولید و راه اندازی سامانه رانندگان استیجاری نموده است.
در این جلسه آموزشهای لازم به کاربران و نحوه ثبت اطلاعات رانندگان از قبیل کارکرد و اضافه کار و پرداختیهای متفرقه ارائه شد.
در راستای بهبود روند این سامانه، نقطه نظرات و پیشنهادات کارشناسان سازمان پسماند مطرح شد.
همچنین مقرر شد دسترسیهای لازم به کاربران جهت ثبت اطلاعات مربوطه ایجاد شود تا از ماه آتی کلیه اطلاعات رانندگان از طریق این سامانه انجام گیرد.
نظر شما