فرشاد مستأجران در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند به طور مستمر فعالیت بر اساس معیارهای تعالی سازمانی را در دستور کار خود قرار داده و با این رویکرد اقدامات خود را پیش میبرد تا بتواند به اهداف و چشم اندازهای خود مطابق با الگوی تعالی سازمانی نزدیکتر شود.
وی ادامه داد: این سازمان همچنین از آغاز نشستهای مرتبط با تعالی ضمن حضور مستمر در جلسات، در زمینه انطباق همه فعالیتهای خود با شاخصهای تعالی سازمانی تلاش کرده است.
معاون برنامهریزی و پژوهش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به کسب تقدیرنامه دو ستاره در سال گذشته توسط این سازمان، تصریح کرد: در سال جاری تلاش شده تا تمرکز بیشتری بر موضوع تحقق تعالی سازمانی داشته باشیم و انجام فعالیتها و اقدامات سازمانی را بیش از گذشته بر شاخص استاندارد تعیین شده استوار کنیم که تدوین نقشه راه و بخش بندی همه فعالیتها در این مسیرهای استاندارد گویای حسن توجه مدیریت پسماند به موضوع تعالی سازمانی است.
وی با اشاره به توجیه و همراه سازی تمامی پرسنل سازمان در واحدهای مختلف با روند تعالی سازمانی، اضافه کرد: تلاش شده تا روح تعالی سازمانی در عملکرد بخشها و واحدهای مختلف سازمان جاری شود تا بتوان با انجام فرآیندها و رویهها در قالب استاندارد، به نتایج مطلوب در حوزههای کاری رسید.
مستأجران در ارتباط با پایان ارزیابی سازمان به عنوان زیرمجموعه معاونت خدمات شهری، تصریح کرد: سازمان مدیریت پسماند به صورت مستقل در روزهای یکشنبه و دوشنبه، پنجم و ششم بهمن ماه سال جاری و با حضور تیمهای تخصصی ارزیاب، ارزیابی شد و مسئولان و کارشناسان حوزههای مختلف در این دو روز پاسخگوی پرسشهای مأموران ارزیاب بودند.
نظر شما