به گزارش ایمنا به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، سعید کهنسال در باره اقدامات بنیاد در ارائه خدمات درمانی و پیشگیری از بیماری کرونا به ایثارگران اظهار کرد: خوشبختانه بستر لازم برای ارائه خدمات به ایثارگران به صورت غیر حضوری تا حدود زیادی فراهم است و توسعه دولت الکترونیک در بنیاد به خوبی پیگیری و اجرا شده است و در حال حاضر برای دریافت بخش عمدهای از خدمات نیازی به مراجعه حضوری ایثارگران عزیز نیست و بسیاری از فرآیندهای اداری از طریق اتوماسیون انجام میشود و با وجود سامانه برخط برخی خدمات نیز در این بستر انجام میپذیرد و وجود تمامی این ظرفیتها باعث شده جامعه هدف برای دریافت خدمات کمتر نیاز به خروج از منزل داشته باشند و در معرض بیماری قرار نگیرند.
وی با اشاره به طرح یکپارچه تحول اداری گفت: اجرای کامل این طرح نظام ارزیابی عملکرد کارکنان را متحول خواهد کرد.
کهنسال با اشاره به تشکیل کمیته بهرهوری در بنیاد بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان اداری استخدامی کشور اظهار کرد: این کمیته باید در بنیاد اجرایی و ساختار آن مشخص شود که این ساختار به ریاست معاونت توسعه خواهد بود و پس از ابلاغ از سوی ستاد مرکز اجرایی میشود.
معاون توسعه بنیاد تهران بزرگ افزود: اصلاح ساختار در جهت پویایی بنیاد که نیاز به تغییر و تحول دارد آغاز و نسبت به ادغام بعضی مناطق بر اساس نیازهای منطقهای و ایثارگران در حال بررسی و انجام است و به تازگی مناطق ۱۳و۱۲ و۱۴ ادغام و به صورت واحد پس از تغییرات مدیریتی افتتاح شد، که این روند با توجه به بررسی کارشناسی در راستای چابک سازی انجام و هم اکنون نیز طرحهای دیگری از سوی کارشناسان حوزه توسعه منابع انسانی در دست مطالعه و بررسی با تاکید بر تمرکز زدایی و محول نمودن اختیارات قانونی بر اساس بخشنامههای ابلاغی در حال انجام است.
وی افزود: در بحث نیروی انسانی تمام تلاش برا ین است که همکاران از طریق آموزشها و دورههای ضمن خدمت کارکنان نسبت به کسب علوم روز اقدام، تا به نوعی اجرای امور به کارشناسان واگذار شود تا شاهد ثمرات آن در راستای خدمت به ایثارگران باشیم.
نظر شما