تماس بیش از ۶ هزار شهروند اصفهانی با اداره ۱۳۷

هفته گذشته در بخش بازخورد اداره ۱۳۷ به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، شش هزار و ۴۰۲ تماس با شهروندان برقرار شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، هفت هزار و ۲۳۳ تماس با مرکز ۱۳۷ برقرار کردند تا درخواست‌ها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در میان بگذارند.

از مجموع تماس‌های واصل شده سه هزار و ۸۹۹ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۳.۹ درصد، ۳۱۱ تماس معاونت عمران معادل ۴.۲ درصد و ۱۰۰ مورد نیز ترافیکی شامل ۱.۳ درصد از مجموع کل پیام‌هاست؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است ۹۱۷ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به موارد مرتبط با ساخت و ساز غیرمجاز، ترکیدگی و باز ماندن والو فضای سبز و موارد مرتبط با رفع خطر و رفع آلودگی توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۰ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، شش هزار و ۴۰۲ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۵۸۹ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به اطلاع‌رسانی محدودیت‌های ترافیکی، مناطق ۱۵ گانه شهرداری و شماره تلفن‌های مناطق مورد نیاز شهروندان را به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 433585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.