پیگیری بیش از یک هزار تماس فوری شهروندان در اداره ۱۳۷

در هفته گذشته یک هزار و ۵۹ مورد از تماس‌های فوری شهروندان با اداره ۱۳۷ شهرداری اصفهان توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۸۹ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، هفت هزار و ۳۴۰ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند تا درخواست‌ها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در میان بگذارند.

از مجموع تماس‌های واصل شده سه هزار و ۹۹۱ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۴.۳ درصد، ۴۰۵ تماس معاونت عمران معادل ۵.۵ درصد و ۱۰۲ مورد نیز ترافیکی شامل ۱.۳ درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است یک هزار و ۵۹ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به مواردی همچون موارد مرتبط با ساخت و ساز غیرمجاز، ترکیدگی و باز ماندن والو فضای سبز و موارد مرتبط با رفع خطر و آلودگی توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۸۹ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، شش هزار و ۹۰۰ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۶۲۸ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به اطلاع رسانی محدودیت‌های ترافیکی و شماره تلفن‌های مناطق مورد نیاز شهروندان را به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 430399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.