تماس بیش از هفت هزار شهروند اصفهانی با سامانه ۱۳۷

شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، هفت هزار و ۱۶۷ تماس با مرکز ۱۳۷ برقرار کردند تا درخواست‌ها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در بین بگذارند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، از مجموع تماس‌های واصل شده سه هزار و ۳۸۰ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۷.۱ درصد، ۲۵۲ تماس معاونت عمران معادل ۳.۵ درصد و ۴۷ مورد نیز ترافیکی شامل ۰.۶ درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است ۷۰۳ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به مواردی همچون موارد مرتبط با ساخت و ساز غیرمجاز، گزارش ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز، آب‌گرفتگی معابر به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۱ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، شش هزار و ۵۳۱ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته سه هزار و ۳۰۱ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به عوارض، شماره تلفن‌های مورد نیاز، اطلاعات مربوط به شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه و شماره تلفن‌های مورد نیاز را به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 415749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.