به گزارش ایمنا، در حالی که ویروس کرونا تاکنون منجر به لغو شدن هفتههای مد در شانگهای و بیجینگ چین و سئول کره جنوبی شده و در هفته مد میلان نیز برند آرمانی تصمیم گرفت برای محافظت از جان افراد، شوی خود را در یک سالن خالی اجرا کند و آن را بهصورت زنده از طریق پلتفرمهای آنلاین نمایش دهد.
هالیوود ریپورتر درباره برگزاری هفته مد پاریس نوشت: با وجود گسترده شدن سایه بحران ویروس مرگبار کرونا بر ۴۷ کشور دنیا و ابتلای بیش از ۸۰ هزار نفر در سراسر جهان به این بیماری، هفته مد و لباس پاریس همچنان در این شهر در حال برگزاری است. با این وجود و متأثر از این فضا، برخی برندهای حاضر در این صنعت اقدام به طراحی و عرضه نسخههای ویژه از همراه این روزهای مردمان جهان یعنی ماسکهای صورت کردهاند.
مارین سره، طراح یکی از برندهای حاضر در هفته مد پاریس ازجمله افرادی است که مدلهای خود را به همراه طیف متنوعی از ماسکهای صورت روانه صحنه کرد و تعدادی از اینفلوئنسرهای حاضر در این رویداد با زدن این ماسکها بر دهان جلوی دوربین خبرنگاران و عکاسان حاضر شدند و برند تولیدکننده آن را تبلیغ کردند.
این ماسکها با همکاری کمپانی " Airinum" که در زمینه آلودگی هوا فعالیت میکند، تولید شده است و فروش آنلاین آن از هفته آینده آغاز میشود. البته یکی از سخنگویان این کمپانی، زمان آغاز این پروژه را بسیار قبلتر از بحران اخیر خواند و گفت جزئیات آن بهزودی منتشر خواهد شد.
"Airinum" پیش از این نیز گفته بود به دلیل همزمانی رونمایی از این محصولات و شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان با یک جهش در میزان تقاضا مواجه شده است. این ماسکهای خاص قیمتی بین ۶۹ تا ۹۹ دلار دارند و به دلیل حجم سفارش بالا، ظرفیت درخواست برای خرید آن تا ماه آوریل پر شده است.
سره که در سال ۲۰۱۷ برند "Futurewear" خود را تأسیس کرده قبلاً در خانه مدهای چون الکساندر مککویین، دیور و بالنسیاگا فعالیت داشته است. او در ماه نوامبر سال گذشته نیز از خط ماسکهای آلودگی هوای خاص خود برای فصل پاییز/زمستان ۲۰۱۹ رونمایی کرد که فیلترهای آن با همکاری شرکت فرانسوی R-PUR تهیه میشد و قیمت هرکدام از آنها ۵۷۵ دلار بود. هیچکدام از آن محصولات هماکنون موجود نیستند.
منبع: هنرآنلاین
نظر شما