بیشترین درخواست شهروندان از ۱۳۷ در هفته گذشته چه بود؟

از مجموع تماس‌های واصل شده شهروندان اصفهانی با اداره ۱۳۷ در یک هفته گذشته دو هزار و ۹۱۱ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۸.۳ درصد تماس‌ها بوده است.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، شش هزار و ۲۱ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند تا درخواست‌ها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در میان بگذارند.

از مجموع تماس‌های واصل شده دو هزار و ۹۱۱ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۸.۳ درصد، ۳۹۰ تماس معاونت عمران معادل ۶.۴ درصد و ۱۸۶ مورد نیز ترافیکی شامل سه درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است ۸۱۰ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به مواردی همچون موارد مرتبط با ساخت و ساز غیر مجاز، سد معبر، گزارش ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز و تکدی‌گری به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۰ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، چهار هزار و ۹۶۴ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۳۱۶ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به برنامه‌های فرهنگی، اطلاعات مربوط به شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه و شماره تلفن‌های مورد نیاز را به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 410169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.