ثبت نام کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در پیش‌خوان دولتی هم انجام می‌شود

خبرگزاری ایمنا: فرماندار مبارکه: این شهرستان آمادگی خود را برای برگزاری مطلوب انتخابات بصورت 100درصد الکترونیکی اعلام کرده است اما هنوز برگزاری انتخابات بصورت 100درصد الکترونیکی در شهرستان مبارکه نهایی نشده است.

 به گزارش خبرنگار ایمنا در مبارکه، مهدی سلیمانی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: در دفاتر پیش‌خوان دولتی هم ثبت نام کاندیداهای شوراهای اسلامی می‌شود.
وی با بیان اینکه علاوه بر فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها که متکلف ثبت نام کاندیداهای شوراهای اسلامی هستند، تمهیداتی اندیشیده شده تا در دفاتر پیش خوان دولت هم ثبت نام کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا بعمل آید. 
فرماندار مبارکه گفت: در حوزه انتخابات شوراهای اسلامی در شهرهایی که ۲۰ هزار نفر یا کمتر از ۲۰ هزار نفر جمعیت دارند اعضای اصلی شوراها پنج نفر خواهند بود و دو نفر هم عضو علی البدل خواهند بود که مدرک مورد نیاز کاندیداها هم فوق دیپلم است.
وی با بیان اینکه مدرک تحصیلی مورد نیاز برای کاندیداها در شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت لیسانس است، تصریح کرد: تغییری که در این حوزه در شهرستان داریم مربوط به شهر مبارکه است که با ۶۷ هزار نفر جمعیت تعداد اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه از هفت نفر به ۹ نفر افزایش پیدا می‌کند و تعداد اعضای علی البدل هم به چهار نفر افزایش پیدا می‌کند./20
کد خبر 87775

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.