ارائه خدمات آنلاین تاکسیرانی اصفهان به رانندگان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: تلاش می‌کنیم تمام خدمات این سازمان برای رانندگان به‌صورت لبه شهروندی باشد و به‌صورت آنلاین بتوانند از خدمات استفاده کنند.

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بخش زیادی از امور حمل‌ونقل شهر برعهده رانندگان تاکسی است که در رگ‌های شهر حرکت دارند و حجم زیادی از تردد و جابه‌جایی مسافران بر دوش آن‌ها است، اما این راهبران روز و شب شهر، با چالش‌های زیادی دست به گریبان هستند که گاه زندگی آن‌ها را به بن‌بست می‌کشاند و سد راهشان می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر ۸۸۱۲ تاکسی پلاک قرمز و ۹۶۳۲ دستگاه پلاک سفید در آژانس‌ها و شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی برای انجام سرویس مدارس شهر اصفهان فعال بوده و ۱۹۰ شرکت آژانس مسافربری و ۴۱ شرکت سرویس مدارس زیرمجموعه سازمان تاکسیرانی این کلان‌شهر است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: تعداد خطوط ویژه ۶۸ خط و تعداد مسیر ساماندهی شده ۳۱ مسیر است و بازرسی ناوگان نیز به‌صورت فیزیکی توسط بازرسان سازمان در پنج اکیپ دو شیفته انجام می‌شود، همچنین از طریق ارتباط با سامانه پیامکی و شماره تلفن‌های گویای سازمان این اقدام انجام می‌شود.

پرورش با بیان اینکه چهار شرکت کارگزاری زیرمجموعه سازمان تاکسیرانی اصفهان فعال بودند که سال گذشته به‌دلیل مشکلاتی که یکی از شرکت‌ها داشت، تعداد این شرکت‌ها به سه کارگزاری تقلیل پیدا کرد، ادامه داد: بر اساس سیاست سازمان، رانندگان تقسیم‌بندی شده بودند که هرکدام باید به کارگزاری خاصی مراجعه می‌کردند، اما در این دوره این محدودیت را حذف کردیم تا اگر راننده‌ای به‌عنوان مثال در جنوب شهر است، الزامی نداشته باشد به کارگزاری شمال شهر مراجعه کند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه به این سمت حرکت می‌کنیم که تمام خدمات سازمان برای رانندگان به‌صورت لبه شهروندی باشد و به‌صورت آنلاین بتوانند از خدمات استفاده کنند.

کد خبر 828183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.